با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید
به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين
وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد
و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نسخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و لوکیشن اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرم و سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.
وقتی اسم گیاه را می شنویم، ناخودآگاه فکرمان به سمت طبیعت، سبزی و زندگی می رود. گیاهان حیات را در کره زمین برقرار می کنند؛ آن ها حرکت نمی کنند و نمی توانند، جلوی خراب کردن کره زمین توسط انسان ها را بگیرند. در طرف مقابل وقتی اسم زامبی را می شنویم، فکرمان سوی مرگ و نیستی می رود. زامبی ها مظهر مرگ و سیاهی هستند. آن ها کاملا در نقطه مقابل گیاهان قرار دارند. موجوداتی که با زندگی خود مرگ را برای زندگان به وجود می آورند. این بار کمی متفاوت است. این بار به رگ غیرت گیاهان بر خورده است، آن ها طاقت دیدن از بین رفتن کره زمین و به معنای کامل تر حیات را ندارند، پس به خودشان آمده و از بند ریشه هایشان رها شده اند. آن ها آزادانه می خواهند، زامبی های مرگ آور را نابود کنند و امید را به انسان ها بازگردانند. سه یا چهار سال پیش بود، که ایده فوق العاده نو و جدید George fan توسط استودیو popcap games به یک بازی tower defense بی نظیر تبدیل شد. بازی که در جشنواره های متعددی نامزد دریافت جایزه شد. این بازی نه گرافیک آنچنانی داشت و نه داستان خیلی خوب. بلکه تنها ایده ای ناب بود، که بازی های tower defense خسته کننده را به یک بازی سرگرم کننده و حذاب تبدیل کرد. بازی که رقابت بین دو جبهه مرگ و زندگی را روایت می کرد. در این بازی نه خبری از خون و خونریزی بود و نه خبری از کشت و کشتار، بلکه فقط جنبه های بامزه و خنده دار(fun) در بازی وجود دشت.از همه مهم تر این که متای بازی در سایت metacritic 88 ثبت شده است. داستان بازی خیلی ساده است. زامبی هایی که چنان زشت و خون خوار نیستند، به خانه ها و حیاط اطرافشان حمله میکنند و می خواهند آن جا را تصرف کنند. در طرف دیگر صاحب خانه گیاهانی را می کارد(استخدام می کند) که از او و ملکش محافظت کنند.
همواره نبرد بین این که کدام یک از شبیه سازهای فوتبال، برتر از دیگری است، وجود داشته و خواهد داشت! در امسال نیز کمپانی KONAMI به ارائه ی محصول جدید خود پرداخته است که در این نسخه از بازی تغییرات گسترده ای در بازی رخ داده که می خواهد به رقابت با رقیب پیشینه ی خود، یعنی FIFA بپردازد. سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه رو میده تا به هر شکلی که دوست داره به سمت دروازه یا هدف شوت بزنه و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد میکنه…. در اون سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العملهای مختلفی از خودشون نشون میدن که این نشانگر انیمیشنهای بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی هست. نقد و بررسی کامل بازی، پس از انتشار رسمی آن رونمائی خواهد شد. شما هم اکنون می توانید نسخه دمو این بازی را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.
از دیر باز هدف EA Sports، ساخت یک شبیه ساز ناب از ورزش فوتبال بوده که تا حدودی توانسته به این هدف والای خود نزدیک شود. فیفا ۱۵ با از بین رفتن محدودیت های نسل قبل آمده است که تاریخ ساز شود و با تبدیل شدن به یک عنوان خلاقانه انتظارات طرفداران را برآورده کند. در میان اینها گرافیک سری بازی های فیفا کاملا مجزا و خوش ساخت بوده که انتظار میرود با ورود به نسل هشتم با گرافیکی زیبا تر نیز طرف باشیم. اولین گام EA Sports برای موفقیت، تغییر دادن کلی موتور بازی از Impact Engine به Ignite بود؛ البته Ignite نسخه ارتقاء یافته Impact Engine است که برای درخشش در نسل هشتم کاملاً بهینه سازی و آماده شده است. این موتور سال قبل در نسخهی نسل هشتمی فیفا ۱۴ مورد استفاده قرار گرفت و در عین حال توانست نظرات مثبت بسیار زیادی را به دنبال داشته باشد. سال قبل زمان کافی برای بهینه سازی کامل این موتور در بازی فیفا ۱۴ نبود، امید است، در عنوان فیفا ۱۵ شاهد گرافیکی کاملاً زیباتر و بهینه تر شده باشیم. زمین بازی تغییرات گستردهای در خود دیده است. به لطف Ignite، چمن ها خیلی راحت در بازی کنده میشوند و تا پایان نیز به هم به همان صورت باقی میمانند! چمن ها کاملاً واقعی به نظر میرسند و جزئیات وصف نشدنی آن هوش از سرتان میبرد! در تصویر روبهرو افکت باران عالی کار شده است؛ به گونهای که تمام قطرات آن پس از برخورد با زمین متلاشی میشوند. جزییات خیره کنندهِ گرافیکی، حتی در تور دروازه ها نیز متاثر بوده است؛ تور دروازه ها کاملاً جدا از زمین می باشند و اگر شوت محکمی به تور بخورد، تور از زمین جدا میشود. علاوه بر این هنگامی که توپی به تیرک برخورد میکند، بر تور دروازه نیز تاثیر گذار است، تور تکان میخورد و اگر هوا بارانی یا برفی باشد، قطرات باران و یا دانههای برف از روی آن پایین میریزند. این همه جزئیات هر آدمی را سیر میکند اما زمانی که بفهمید پرچم کرنر نیز منعطف است و با برخورد توپ به آن حرکت میکند، دیگر چیزی از گرافیک این عنوان نمیخواهید. هنوز ادامه دارد، در این عنوان و بر اساس تریلر های منتشر شده شاهد طراحی بسیار عالی لباس ها نیز بودیم؛ لباس ها کاملاً از بدن بازیکنان جدا هستند و با زدن یک تکل لباس ها سبزرنگ و کثیف میشوند. با بالا رفتن جزئیات که البته با ورود به نسل هشتم کاملاً هم طبیعی است، انتظارات را بیش از حد از گرافیک این عنوان بالا میبرد.
بازی F1 2014 جدیدترین عنوان ساخت کمپانی Codemaster می باشد که هر ساله عنوان جدیدی از بازی محبوب ماشین سواری فرمول ۱ را عرضه می کند. شعار امسال این کمپانی برای این بازی عبارتست از: امسال، سالی است که ورزش تغییر می کند! پیست ها، قوانین، ایرودینامیک، مسابقات و حرکات ماشین سواری همگی آپدیت شده اند و تغییراتی اساسی در آن ها ایجاد شده است. امسال، سالی است که فرمول ۱ به طور کلی تغییر کرده است و شما با بازی کردن F1 2014 می توانید این تغییرات را احساس کنید. در نسخه ۲۰۱۴ این بازی، تمامی رانندگان، ماشین ها و تیم های ماشین سواری آپدیت شده اند و دوباره بازسازی شده اند. به گفته ی خود کمپانی، نسخه ۲۰۱۴ این بازی، تنها نسخه ای است که تا به امروز، مورد تایید کامل سازندگان بازی بوده است.
همواره نبرد بین این که کدام یک از شبیه سازهای فوتبال، برتر از دیگری است، وجود داشته و خواهد داشت! در امسال نیز کمپانی KONAMI به ارائه ی محصول جدید خود پرداخته است که در این نسخه از بازی تغییرات گسترده ای در بازی رخ داده که می خواهد به رقابت با رقیب پیشینه ی خود، یعنی FIFA بپردازد. سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه رو میده تا به هر شکلی که دوست داره به سمت دروازه یا هدف شوت بزنه و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد میکنه…. در اون سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العملهای مختلفی از خودشون نشون میدن که این نشانگر انیمیشنهای بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی هست. حال، نسخه کامل بازی به صورت کاملا رایگان، برای دریافت از وبسایت دانلودها برای شما کاربران عزیز آماده شده است که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب، این بازی را دریافت نمایید.
بدون شک جنجالی ترین داستان تمام نسخه های این سری مربوط به این نسخه است. اگر تا پیش از این داستان نسخه های قبلی به ویژه Assassin’s Creed III را به دلیل مرگ دزموند مهم می دانستید، اکنون باید داستان Assassin’s Creed : Rogue را مهم ترین داستان این سری بدانید زیرا علاوه بر اینکه شما را در نقش دشمن همیشگی اساسین ها یعنی یک تمپلار قرار می دهد، قرار است به داستان پر فراز و نشیب خانواده ی کنوی پایان دهد و پیش زمینه ی داستانی عنوان Unity را به وجود آورد. داستان بازی در بازه ی زمانی بین سال های ۱۷۵۲ تا ۱۷۶۱ جریان دارد، سال هایی که یکی از جنگ های مشهور آن دوران یعنی جنگ های هفت ساله جریان داشت و این جنگ ها با داستان بازی ارتباط مهمی دارند بنابراین در ابتدا توضیحی درباره ی این جنگ ها ارایه می دهیم. جنگ های هفت ساله به مجموع درگیری هایی گفته می شود که از سال ۱۷۵۶ تا ۱۷۶۳ میلادی در مناطق آمریکای شمالی، اروپا و آمریکای مرکزی جریان داشت و اکثر قدرت های بزرگ آن زمان در آن شرکت داشتند و با توجه به اقیانوس اطلس که پلی میان آمریکای شمالی و اروپا ایت، اکثر این نبرد ها نبرد های دریایی بوده اند. فرانسه هم که در این جنگ حضور داشت، صدمات اقصادی بسیار شدیدی دید و همین امر باعث شد تا اختلاف طبقاتی در این کشور پر رنگ تر شود و سرانجام به انقلاب مردم منجر شود، به همین دلیل است که داستان این نسخه به عنوان Unity نیز ارتباط دارد.
نسخه ی جدید بازی با عنوان Hardline به درگیری های درون شهری میان دو گروه خلافکار و نیرو های ویژه ی پلیس می پردازد. بدون شک انتخاب قالب بازی از طرف استودیوی در نظر گرفته شده برای ساخت نسخه ی جدید بسیار هوشمندانه و نوآورانه به نظر می رسد. استودیوی کار کشته ی Visceral Games که همگان آن را با عنوان فوق العاده ی Dead Space می شناسند این بار بر خلاف همیشه که DICE ساخت بازی را بر عهده داشت، وظیفه ی به ارمغان آوردن یک میدان نبرد داغ دیگر را بر دوش می کشد. با دیدن تریلر منتشر شده در جریان کنفرانس مایکروسافت می توان گفت که این استودیو کار خود را به نحو احسن انجام داده ولی بایستی تا زمان انتشار بازی صبر کرد. آیا این بار هم BF می تواند رقیب همیشگی و فوق محبوبش یعنی سری Call of Duty را شکست دهد؟ اگر در نسخه ی جدید CoD شاهد نوآوری نباشیم این اتفاق بعید به نظر نمی رسد. نکته ی جالب در رقابت آخرین نسخه های دو فرانچایز محبوب در این است که هر دو بازی یعنی Hardline و Advanced Warfare یک وجه مشترک دارند. هر دوی آن ها به دست سازندگانی در حال توسعه هستند که در گذشته عنوان Dead Space را ساخته اند. این شاید باعث به وجود آمدن شباهت هایی میان دو عنوان شود شاید هم CoD را از BF جلو بیندازد، که می داند؟ برای دیدن اینکه کدامیک از یاران قدیمی کار بهتری را ارائه می خواهد داد بایستی منتظر باشیم.